مقاوم سازی با الیاف frp و کاشت میلگرد و انکربولت

کاشت میلگرد در گیلان و مازندران، آب بندی نما و چاله آسانسور ، آب بندی استخر

مقاوم سازی با الیاف frp و کاشت میلگرد و انکربولت

کاشت میلگرد در گیلان و مازندران، آب بندی نما و چاله آسانسور ، آب بندی استخر

مقاوم سازی ، کاشت میلگرد ، اجرای الیاف کربن و شیشه frp cfrp و gfrp


کاشت میلگرد در فونداسیون و نمای ساختمان

مهندس فلاح چای

09120215547

توجه :هزینه انجام خدمات در همه نقاط گیلان ومازندران یکسان است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

 موقع بتن ریزی چشم از میکسر برندارید بتن ریزی با میکسر در مکان


اگر در پروژه ای مسئول نظارت بر اجرای صحیح بتن ریزی هستید ، سعی کنید حتما یک چشم تان به بتن و یک چشم تان به میکسر باشد البته توصیه میشود  که  کلا  یک نفر را مامور نظارت بر راننده میکسر کنید . به دو علت زیر:

1⃣تجربه بتن ریزی های مختلف نشان داده است که راننده های میکسر در اولین فرصت شلنگ آب را داخل میکسر می اندازند و نسبت آب به سیمان بتن را،  طبق علم مهندسی خودشان تنظیم میکنند و فاتحه بتن را میخوانند مانند نمونه ای که در ادامه توضیحاتی در مورد آن داده میشود.

2⃣این مورد البته زیاد نیست ولی همان مقدار کمش نیز مایه شرمساری است به طوری که  متاسفانه مشاهده شده است که بعضی از راننده های میکسر ، در حالیکه هنوز  مقدار نیم متر یا یک متر از بتن  ، هنوز داخل میکسر باقی مانده است ، اعلام میکنند که بتن تمام شده و پروژه را ترک میکنند و بعد این متراژ باقی مانده ی ته میکسر را به مکانهایی که از قبل هماهنگ کرده اند به قیمت کمتر میفروشند! . که باید تاسف خورد هم به حال این راننده های میکسر و هم به حال آن مالکینی که با بتن دزدی ، پی ساختمان شان را بنا میکنند. توصیه میشود که قبل از خروج میکسر حتما از خالی بودن آن مطمئن شوید


  • کاشت میلگردx
  • کاشت بولتx
  • کاشت میلگرد در لاهیجانx
  • کاشت میلگرد در بابلx
  • کاشت میلگرد در ارومیهx
  • مقاوم سازی فونداسیونx
  • بهسازی لرزه ای در مازندرانx
  • بهسازی لرزه ای در رامسرx
  • مقاوم سازی ساختمان در تمام نقاط گیلانx


    مهندس شهاب فلاح چای

  • 09120215547


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۲۵
ش.م

بتن ناتراوا | ساخت بتن ناتراوا

بتن ناتراوا
بتن ناتراوا چیست؟
بتن ناتراوا فقط یک بتن ساده و یا با کیفیت نیست! حتی با کیفیت ترین بتن شامل شبکه ای از خلل و فرج و مویرگ ها است. بتن ناتراوا به بتنی گفته میشود که موجب حاصل شدن مجموعه ای از درجه حفاظت و آب بند بودن بتن شود که مورد نیاز اطمینان صاحبان و یا پیمان کاران باشد. بتن ناتراوا یا بتن آب بند در مواردی که سازه در مجاورت دائم یا غیر دائم با آب و مواد شیمیایی است کارایی دارد. به بتن ناتروا یا بتن آب بند ,بتن غیر قابل نفوذ و یا آب کیپ نیز گفته میشود بتن ناتراوا بتنی است که تهویه مناسب و دمای کافی برای ادامه تبخیر آب نفوذ یافته در سطح بیرونی در سازه های مخزنی و سطح دور از آب در سازه های آبی وجود داشته باشد و قطرات تعریق بر روی سطح دور از آب در محل موجود نباشد.
.
ژل میکروسیلیس برای ساخت بتن ناتراوا: ژل میکروسیلیس فابیر جهت ساخت بتن های ناتراوا ,بتن های ضد آب و مخزن های بتنی با کیفیت ویژه طراحی شده است. این ژل میکروسیلیس که جهت ساخت بتن ناتراوا کارایی دارد, پایه ای و اصلی ترین نوع از انواع ژل میکروسیلیس می باشد که با روش خالص سازی پودر میکروسیلیکا و کلاسیفیکیشن سیلیکافیوم پودری تولید شده است .این ژل میکروسیلیس که مناسب برای ساخت بتن ناتراوا است عمر مفید و سرویس دهی سازه بتنی را با مکانیزم افزایش مقاومت بتن در برابر عوامل مخرب شیمیایی و فیزیکی محیطی و عوامل مخرب داخلی یک سازه بتی به حداکثر می رساند. موارد کاربرد از این افزودنی بتن (ژل میکروسیلیس) میتوان در ساخت بتن ناتراوای مسلح و غیرمسلح ( قطعات پیش ساخته) بتنی استفاده کرد. و یا در ساخت منابع و مخازن ناتروای بتنی و یا درسازه های دریایی، تونلها و کانالهای انتقال آب که نیاز به ساخت بتن آب بند یا ناتراوا دارند. مکانهایی که نیاز به بتن ناتراوا و یا کاهش نفوذپذیری بتن در برابر آب و مواد شیمیایی برای حصول دوام بالاتر دارند. مانند مخازن آب بتنی واستخر بتنی ,سپتیک تانک ,سیلوهای بتنی کارخانه های سیمان و غلات , شبکه فاضلاب شهری و منهول ها. بسته بندی ژل میکروسیلیس مخصوص بتن ناتراوا این افزودنی بتن مخصوص بتن ناتراوا در بسته بندی های 4،12و 25 کیلوگرم آماده تحویل می باشد.
تعریف خصوصیات رطوبتی درجه آب بندی در بتن ناتراوا
درجه اول -سطح پرداختی کاملاً آب کیپ و یا آب بند بوده و اثری از رطوبت برروی سطح خارجی دیده نمیشود و کاملاً سطح بتن ناتراوا خشک است.
درجه دوم سطح پرداختی به اندازه کافی بند است در حالی که فقط در اثر کمی رطوبت لکه های تغییر رنگ داده در نقاط مختلف سطح خارجی بتن ناتراوا دیده میشود ولی سطح عمدتاً خشک می باشد.
درجه سوم در این سطح از آب بند بودن بتن ناتراوا میتوان بوسیله کف دست رطوبت در نقاط مختلف روی سطح بتن احساس کرد ولی قطره آب روی سطح بتن ناتراوا مشاهده نمی شود. فقط خلل وفرج بتن ناتراوا مرطوب می باشند.
برای ساخت بتن ناتراوا می توان به دو صورت اقدام کرد:
روش اول آب بند ساختن بتن ناتراواکه در زمان ساخت بتن و بتن ریزی انجام میگیرد با استفاده از مواد افزودنی بتن استفاده از واتر استاپ در درزهای اجرایی یا انبساطی و رعایت نکات مهم اجرایی انجام می گردد مواد افزودنی مناسب.
 روش دوم آب بند نمودن ساختار جسم بتن اصلاح ساختار بتن جهت آب بندی شامل تراکم ، توسعه دوام وایجاد مقداری حباب هوا می باشد


توجه :هزینه انجام خدمات در همه نقاط گیلان ومازندران یکسان است

توجه :هزینه انجام خدمات در همه نقاط گیلان ومازندران یکسان است

توجه :هزینه انجام خدمات در همه نقاط گیلان ومازندران یکسان است

توجه :هزینه انجام خدمات در همه نقاط گیلان ومازندران یکسان است

اجرا بتن ناتراوا در گیلان و مازندران


مهندس شهاب فلاح چای


فروش ژل میکروسیلیس

 

09120215547

 

آببندی نما در گیلان ، آببندی نما در رشت ،آببندی نما در لاهیجان ، آببندی نما در لنگرود ،آببندی نما در رامسر ، آببندی نما در آستانه ، آببندی نما در تنکابن ، آببندی نما در انزلی ، آببندی نما در کوچصفهان ، آببندی نما در شفت ، آببندی نما در تالش ، آببندی نما در مازندران ، آببندی نما در شهسوار ، آببندی نما در چالوس ، آببندی نما در سیرود ، آببندی نما در نوشهر ، آببندی نما در رودسر ، آببندی نما در چابکسر ، آببندی نما در چمخاله ، آببندی  نما در عباس آباد ، آببندی نما در کیاشهر ، آببندی چاله آسانسور در رشت ، آببندی چاله آسانسور در رامسر ، آببندی چاله آسانسور لاهیجان ، آببندی چاله آسانسور در انزلی ، آببندی چاله آسانسور در تنکابن ، محافظ نما در گیلان ، محافظ نما در رامسر ، محافظ نما در تنکابن ، محافظ نما در رشت ، محافظ نما لاهیجان

سوپر فوق روان کننده نسل جدید بتن، روان کننده ها ی بتن، ابر روان کننده بتن بر پایه پلی کربوکسیلاتی، فوق روان کننده بتن بر پایه نفتالین، فوق روان کننده بتن کربکسیلاتی، فوق روان کننده نفتالینی، روان کننده کربکسیلاتی، فوق روان کننده بتن، فوق روان کننده نرمال بتن، فوق روان کنننده زودگیر بتن، فوق روان کننده دیرگیر بتن، فوق روان کننده آببند بتن، فوق روان کننده آب بند بتن، روانساز بتون، ابر روان کننده بتن، روان کننده نرمال بتن، روان کننده کندگیر بتن، روان کننده آببند بتن، رزین سنگ مصنوعی، رزین سمنت پلاست، گروت، گروت آماده مصرف، گروت کیسه 25 کیلوگرمی، گروت اپوکسی، گروت اپوکسی 3 جزئی، گروت خودتراز شونده، گروت ساختمانی، گروت منبسط شونده،گروت کامبکس،گروت کانراکبکس،ملات تعمیراتی اپوکسی، ملات تعمیراتی سیمانی، ملات ترمیمی اپوکسی، مکمل بتن، مکمل بتن الیاف دار، مکمل بتن با خاصیت زودگیری، مکمل بتن با خاصیت آببندی، مکمل بتن با خاصیت دیرگیر، ضد یخ بتن فاقد یون کلر، میکروسیلیس، ژل میکروسیلیس، پودر میکروسیلیکا، ژل سیلیکافیومی با خاصیت زودگیری، ژل سیلیکافیومی با خاصیت دیرگیری، ژل سیلیکافیومی با خاصیت آب بندی، ژل سیلیکافیومی الیاف دار، دیرگیر بتن، زودگیر بتون، پودر شاتکریت، ماستیک گرم ریز، ماستیک سرد ریز، ماسیتک پلی یورتان، ماستیک درزبندی، ماستیک آب بندی، ماستیک درز، پرایمر، پرایمر بتن، چسب بتن، چسب اپوکسی، چسب کاشی خمیری، چسب سرامیک پودری، چسب کاشی پودری، خمیر کاشت آرماتور، ملات خودتراز شونده بتن، کیورینگ بتن، ماده عمل آوری سطح بتن، ترمیم کننده بتن، رنگ اپوکسی، کوتینگ بتن، روغن قالب بتن، عایق امولسیونی بتن، عایق قیری بتن، عایق پلیمری، اسپیسر پلاستیکی، ضد آب کننده کریستالی بتن، مواد آب بندی بتن، الیاف روپیلن، الیاف پی پی، الیافpp، نفوذگر بتن، واتر پروف مایع بتن، واتراستاپ، واتراستاپ بنتونیتی، واتراستاپ هیدروفیلی، واتر پروف پودری بتن، محافظ نما، هاردملات بتن، سخت کننده کف بتنی، انواع چسب کاشت بولت و کاشت آرماتور، پودر لیگنو سولفونات کلسیم، پلی کربوکسیلات، خمیر پوزولان. کلینیک بتن ایران عرضه کننده مواد ژئوسنتتیک، ژئوتکستایل، ژئوممبراین، ژئونت، تکستایل، ژئوگرید و لوازم قالب بندی، پین و گوه قالب، قالب فلزی، مهره خوروسکی، سلجر، پشت گیر قالب، بولت آب بند، بولت رزوه، میان بولت آب بند، سر شمع و سر جک، پله پی وی سی، پله ، PVC.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۱۸
ش.م

در این نوشتار ، اهم عواملی که سبب تخریب و از بین رفتن سازه های بتنی می شود مورد بررسی قرار گرفته اند .


- استفاده از استانداردهای طراحی نامناسب
به کارگیری استانداردهای نامناسب و مشخصات فنی غلط در رابطه با انتخاب مواد ، روشهای اجرایی و عملکرد خود سازه ، می تواند به تخریب بتن منجر شود . به عنوان مثال استفاده از استانداردهای اروپایی و آمریکایی در پروژه های سواحل خلیج فارس ، جایی که شرایط آب و هوا ، مواد و مصالح ساختمانی و مهارت افراد متفاوت با همه این عوامل در شمال اروپا و آمریکاست ، سبب کاهش دوام و پایایی سازه های بتنی و بروز مشکل در بهره برداری از آنها می شود .

- اشتباهات اجرایی

اشتباهات ، نقصها و قصوراتی که به هنگام اجرای پروژه ها رخ می دهد ، ممکن است باعث گردد تا آسیبهایی چون پدیده لانه زنبوری ، حفره های آب انداختگی ، جداشدگی ، ترکهای جمع شدگی ، فضاهای خالی اضافی یا بتن آلوده شده ، به وجود آید که همگی آنها منجر به بروز مشکلات جدی می شوند.
این اشتباهات شامل مواردی نظیر انتخاب نادرست سیمان و میلگرد ، آلودگی آب و سنگدانه های مورد استفاده ، بکارگیری نابجای مواد افزودنی و عمل آوری نامناسب بتن هستند .

- نفوذ نمکها  
نمکهایی که در اثر تبخیر و یا جریان آبهای دارای املاح در خلل و فرج و ترکها ته نشین شده و یا توسط باد در خلل و فرج و ترکها جمع می شوند ، هنگام کریستالیزه شدن می توانند فشار مخربی به سازه ها وارد کنند . این نمکها علاوه بر این باعث تسریع و تشدید زنگ زدگی و خوردگی آرماتورها نیز می شوند . تر و خشک شدن متناوب نیز می تواند تمرکز نمکها را شدت بخشد ، زیرا آب دارای املاح ، پس از تبخیر، از خود املاح به جا می گذارد.

- حملات کلریدی  

وجود کلرید آزاد در بتن ، به لایه حفاظتی غیر فعالی که آرماتورها را دربر گرفته است ، آسیب وارد نموده و آن را از بین می برد. خوردگی کلریدی آرماتورهای درون بتن ، یک فرایند الکتروشیمیایی است که ، جهت انجام آن لازم است شرایط مناسب از قبیل ، غلظت کافی یون کلرید، وجود نواحی آندی و کاتدی، وجود الکترولیت و رسیدن اکسیژن به مناطق کاتدی فراهم آید .
بطور معمول خوردگی کلریدی وقتی انجام می شود که مقدار کلرید موجود در بتن بیش از 600 گرم در هر متر مکعب بتن باشد . ولی این مقدار به کیفیت بتن نیز بستگی دارد.

- حملات سولفات
محلول نمکهای سولفاتی از قبیل سولفاتهای سدیم و منیزیم به دو طریق می توانند بتن را مورد حمله و تخریب قرار دهند. در طریق اول یون سولفات ممکن است آلومینات سیمان را مورد حمله قرار داده و ضمن ترکیب، نمکهای دوتایی تولید نماید که در آب محلول می باشند . وجود این گونه نمکها در حضور هیدروکسید کلسیم ، طبیعت کلوئیدی داشته که می تواند منبسط شده و با ازدیاد حجم، تخریب بتن را باعث گردد . طریق دومی که محلولهای سولفاتی قادر به آسیب رسانی به بتن هستند عبارتست از: تبدیل هیدروکسید کلسیم به نمکهای محلول در آب مانند گچ و میرابلیت که باعث تجزیه و نرم شدن سطوح بتن می شود و عمل یا خلل و فرج دار شدن بتن به واسطه یک مایع حلال، به وقوع می پیوند.

مقاوم سازی با الیاف Frp

آب بندی نما ساختمان

آب بندی بام های تهرانی

کاشت میلگرد

اجرای میکروپایل


توجه :هزینه انجام خدمات در همه نقاط گیلان ومازندران یکسان است

 

اجرای انواع واتر استاپ و واتر پروف های بتن
آببندی استخر در گیلان و مازندران
اجرای گروت های پایه سیمانی و اپوکسی
انواع چسب بتن ، چسب کاشی خمیری ، چسب سرامیک پودری
ضد یخ ها
افزودنی های بتن (انواع روان کننده و فوق روان کننده بتن ودیرگیر کننده و زودگیر کننده ها )
پوششهای محافظتی ( انواع ترمیم کننده بتن ، کیورینگ و … )
ماستیک ها
فروش انواع اسپیسر در استان گیلان و مازندران
تولیدات خاص ساختمانی (کتراک ، روغن قالب و…)
آببندی تخصص ماست
عایق بی رنگ نما
عایق ساختمان
اجرا واتر استاپ
کاشت میلگرد
عایق سقف تهرانی
مقاوم سازی سازه تتخصص ماست

 

مهندس شهاب فلاح چای

ب نمایش داده خواهند شد.

  • ترمیم بتن در رشتx
  • ترمیم بتن در لنگرودx
  • ترمیم بتن در رامسرx
  • ترمیم بتن در آستانهx
  • ترمیم بتن در مازندرانx
  • ترمیم بتن و تقویت سازه هاx
  • مقاوم سازی در ارومیهx
  • کاشت میلگرد در ارومیهx
  • کاشت میلگرد در املشx
  • آببندی دیوار حایل زیرزمینx

09120215547

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۱۴
ش.م

چرا شتاب نگاشت ها را همپایه میکنیم؟


به دو دلیل شتاب نگاشت ها همپایه میشود :


1- بانک اطلاعات شتاب نگاشت ها در دنیا کامل نیست چراکه زلزله ها خیلی دیر اتفاق می افتد و بشر نیز مدت زمان زیادی نیست که قادر است رکورد های زلزله را ثبت کند به همین دلیل تعداد رکوردهایی که در بانک شتاب نگاشت های دنیا ثبت شده بسیار محدود است و نمیتوان شتاب نگاشت هایی یافت که دقیقا منطبق بر پارامترهای مورد نیاز باشد در نتیجه شتاب نگاشت ها مطابق با شتاب مورد نظر همپایه میشود


2- یکی از نقاط ضعف تحلیل تاریخچه زمانی وابستگی بسیار زیاد این تحلیل به شتاب نگاشت ورودی است و با هر شتاب نگاشت پاسخ متفاوتی بدست میاد.

به همین دلیل است که آیین نامه برای انجام تحلیل تاریخچه زمانی مقرر میدارد که بیش از یک شتاب نگاشت ( حداقل سه شتاب نگاشت ) در محاسبات استفاده شود تا حتی المقدور بتواند به پاسخ های دقیق تری دست یابد .البته برای پروژه های تحقیقاتی توصیه میشود حداقل 7 شتاب نگاشت در نظر گرفته شود حال اگر شتاب نگاشت ها همپایه نگردد با هر شتاب نگاشت پاسخ بسیار متفاوتی گرفته میشود که نتیجه گیری از تحلیل را بسیار مشکل خواهد کرد با همپایه کردن شتاب نگاشت ها در واقع پراکندگی پاسخ ها را محدودتر کرده و نتایج تقریبا با هم سازگاری بیشتری خواهد داشت البته دقت شود که با همپایه کردن شتاب نگاشت ها باز هم پراکندگی نتایج وجود خواهد داشت اما مقدار آن کمتر بوده و بهتر از قبل میتوان در خصوص پاسخ ها به جمع بندی نهایی رسید


منبع : گروه آموزشی تنباکوچی

اجرای  مقاوم سازی سازه های بتنی

اجرای مقاوم سازی با الیاف frp

اجرای مقاوم سازی ساختمان در گیلان

اجرای مقاوم سازی سازه های بتنی

اجرا و طراحی مقاوم سازی های بتنی و فلزی

اجرا مقاوم سازی سازه توسط مشاور EPC

اجرای مقاوم سازی با ژاکت بتنی

ااجرای مقاوم سازی با ژاکت فولادی

اجرای مقاوم سازی با دیوار برشی

اجرای آببندی در گیلان و مازندران

اجرای آببندی استخر در گیلان و مازندران

اجرای آببندی در مازندران

اجرای آببندی در گیلان

09120215547

مهندس شهاب فلاح چای




اجرای مقاوم سازی ، مقاوم سازی ، مقاوم سازی در گیلان ، مقاوم سازی ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد در گیلان ، اجرا مقاوم ساری در مازندران ، اجرای کاشت میلگرد
کاشت میلگرد ، مقاوم سازی گیلان ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میله گرد ، کاشت میلگرد ، میلگرد ، میلگرد، مشاور EPC ، کاشت میلگرد ، میله گرد ، میلگرد ، کاشت بولت ، بولت رزوه دار ، رزوه دار، کاشت میگرد ، کاشت میلگرد ، میلگرد ، میلگرد ، بولت ، بولت ، میلگرد ، کاشت میلگرد ، FRP ، مقاوم سازی در مازندران ، کاشت میلگرد مازندران ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد در مازندران ، کاشت میلگرد ، کاشت بولت ، بولت ، مقاوم سازی در مازندران ، مازندران ، رامسر ، بهشهر ، چالوس ، چالوس ، نوشهر ، آمل ، بابل ، چالوس ، نوشهر ، بهشر ، چابکسر ، رودسر ، چالوس ، چالوس ، رودسر ، رامسر ، رامسر ، مقاوم سازی در رامسر ، کاشت میلگرد در رامسر ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میله گرد ، کاشت میله گرد ، کاشت بولت ، شرکت مشاور EPC ، بولت ، مواد شیمیایی بتن ، مواد شیمیایی بتن ، گروت ، گروت مواد شیمیایی ، گروت ، فوق روان کننده ، روان کننده بتن ، روان کننده ، ضد یخ ، ضدیخ ، گروت ، ژل میکروسیلیس ، ژل میکرو سیلیکا ، پود آببندی ، پودر آببندی ، پودر آببند ، آببندی مخازن ، آببندی استخر در مازندران ، کاشت میلگرد ، اجرای مقاوم سازی در گیلان ، مقاوم سازی در گیلان ، مقاوم سازی ، مقاوم سازی در برابر زلزله ، بهسازی لرزه ای در گیلان ، مقاوم سازی ،  مقاوم سازی در گیلان ، مقاوم سازی در مازندران ، آببندی گروت اپوکسی ، اپوکسی در گیلان
  • آببندی نما در لاهیجانx
  • آببندی نما در رامسرx
  • کاشت بولت در رامسرx
  • گروت در رشتx
  • فروش گروت در رامسرx
  • فروش گروت آستانهx
  • فروش گروت لنگرودx
  • فروش گروت در آستاراx
  • فروش گروت در لوشانx
  • فروش گروت رودبا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۱۰
ش.م

علت شکست دیوارهای آجری


مقاومت مصالح مورد استفاده در یک ساختمان در برابر زلزله بطور کلی در رابطه با موارد ذیل می‌باشد (1):
1)خاصیت جذب انرژی و تغییر شکل پلاستیک زیاد.
2)نسبت مقاومت به وزن.
3)همگن بودن.
4)مقاومت یکسان (و البته زیاد)، حداقل در دو جهت عمود بر هم.
5)ایجاد اتصالات با مقاومت کامل (حداقل در حد مقاومت مصالح مورد استفاده).    
میزان جذب انرژی توسط مصالح در واقع شکل‌پذیری یا نرمی آنها را در مقابل با نیروهای اعمالی نشان می‌دهد. حال اگر سازه‌ای بخواهد در برابر نیروهای زلزله بصورت ارتجاعی عمل کند می‌بایست نیروهای افقی بسیار بزرگی را تحمل کند و اگر مقاومت آن کمتر از این حد باشد. ناگزیر وارد ناحیه غیر ارتجاعی خواهد گردید. حال اگر مصالح سازه (با فرض اتصالات مناسب اعضا) از شکل پذیری کافی برخوردار باشد، سازه می‌تواند تغییر شکلهای تحمیل شده از سوی زلزله را تحمل کرده و پایدار بماند و اگر ساختمان فاقد شکل پذیری لازم باشد، در اثر جابجایی و تغییر شکل‌های ناشی از زلزله دچار ترک‌های عمیق و نهایتاً شکست و گسیختگی کامل خواهد شد. آجر از مصالحی می‌باشد که اولاً نسبت مقاومت به وزن اندکی دارد، و ثانیاً تقریباً هیچ نوع رفتار غیر ارتجاعی و خمیری از خود نشان نمی‌دهد و به همین دو دلیل مهم است که دیوارهای آجری در زمان وقوع زلزله بسیار سریع نابود می‌گردند. در کنار این دو موضوع، سختی زیاد و همچنین کیفیت نه چندان مناسب اجرا، از سایر علل عملکرد نامناسب ساختمان‌های آجری می‌باشند. سختی زیاد دیوارهای ساختمانهای بنایی باعث می‌شود که این ساختمانها زمان تناوب کوچکی داشته و با توجه به پایین بودن زمان تناوب زلزله، احتمال پدیده تشدید در این ساختمانها در هنگام زلزله بسیار بالا است. از موارد اجرای نامناسب ساختمانهای آجری می‌توان به شاغول نبودن دیوارها، جذب آب ملات توسط آجر (که پودر شدن ملات را در پی دارد)، روش نامناسب آجر چینی (که باعث از بین رفتن یکپارچگی دیوار می‌شود)، بی‌دقتی در پر کردن فضای بین آجرها و ترتیب نامناسب درزهای قائم اشاره کرد.


اجرای  مقاوم سازی سازه های بتنی

اجرای مقاوم سازی با الیاف frp

اجرای مقاوم سازی ساختمان در گیلان

اجرای مقاوم سازی سازه های بتنی

اجرا و طراحی مقاوم سازی های بتنی و فلزی

اجرا مقاوم سازی سازه توسط مشاور EPC

اجرای مقاوم سازی با ژاکت بتنی

ااجرای مقاوم سازی با ژاکت فولادی

اجرای مقاوم سازی با دیوار برشی

اجرای آببندی در گیلان و مازندران

اجرای آببندی استخر در گیلان و مازندران

اجرای آببندی در مازندران

توجه :هزینه انجام خدمات در همه نقاط گیلان ومازندران یکسان است

توجه :هزینه انجام خدمات در همه نقاط گیلان ومازندران یکسان است

توجه :هزینه انجام خدمات در همه نقاط گیلان ومازندران یکسان است

توجه :هزینه انجام خدمات در همه نقاط گیلان ومازندران یکسان است

اجرای آببندی در گیلان

09120215547

مهندس شهاب فلاح چای



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۴
ش.م

یک عکس از مشخصات میلگرد




برای دانلود یک عکس از مشخصات میلگرد به ادامه مطلب مراجعه کنید. در این عکس مشخصات ابعادی و وزن میلگرد، خواص مکانیکی میلگردهای تولیدی و ترکیب شیمیایی میلگردهای تولیدی وجود دارد. با تشکر از مهندس امین خاتمی برای ارسال این عکس.

 

عکس مشخصات میلگرد

 

دانلود یک عکس از مشخصات میلگرد





اجرای  مقاوم سازی سازه های بتنی

اجرای مقاوم سازی با الیاف frp

اجرای مقاوم سازی ساختمان در گیلان

اجرای مقاوم سازی سازه های بتنی

اجرا و طراحی مقاوم سازی های بتنی و فلزی

اجرا مقاوم سازی سازه توسط مشاور EPC

اجرای مقاوم سازی با ژاکت بتنی

ااجرای مقاوم سازی با ژاکت فولادی

اجرای مقاوم سازی با دیوار برشی

اجرای آببندی در گیلان و مازندران

اجرای آببندی استخر در گیلان و مازندران

اجرای آببندی در مازندران

اجرای آببندی در گیلان

09120215547

مهندس شهاب فلاح چای




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۵۵
ش.م
  1. انواع میلگرد و مشخصات مکانیکی آنها
  2. ✅میلگردA1 :
  3. این میلگرد با تنش جاری ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۲۵ درصد بعنوان میلگرد نرم شناخته شده و عمدتا بصورت صاف و بدون آج می باشد.این میلگرد برای آهنگری و تغییر شکل و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن مناسب است.و بطور کلی بعنوان یک میلگرد داکتیل شناخته میشود.
  4. ✅میلگرد A2 :
  5. این نوع میلگرد با تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۹ درصد بعنوان میلگرد نیمه خشک (ترد) و نیمه نرم شناخته شده که بصورت آجدار و عمدتا آج فنری شکل میباشد.این میلگرد برای عملیات ساختمانی و خصوصا خاموت زنی مناسب بوده و انجام عملیات جوشکاری بر روی آن در صورت اجبار میسر بوده که البته توصیه میشود در صورت امکان از جوشکاری آن پرهیز شود.
  6. ✅میلگرد A3 :
  7. این میلگرد با تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) ۱۴ درصد بعنوان میلگرد خشک (ترد) مناسب عملیات سیویل صنعتی و ساختمانی بوده که بصورت آجدار و عمدتا آج جناقی میباشد و اکیدا برای آهنگری و تغییر شکلهای فراوان با زوایای تند مناسب نبوده و همچنین به هیچ وجه عملیات جوشکاری بر روی آن مجاز نمیباشد.
  8. اجرای  مقاوم سازی سازه های بتنی
  9. اجرای مقاوم سازی با الیاف frp
  10. اجرای مقاوم سازی ساختمان در گیلان
  11. اجرای مقاوم سازی سازه های بتنی
  12. اجرا و طراحی مقاوم سازی های بتنی و فلزی
  13. اجرا مقاوم سازی سازه توسط مشاور EPC
  14. اجرای مقاوم سازی با ژاکت بتنی
  15. ااجرای مقاوم سازی با ژاکت فولادی
  16. اجرای مقاوم سازی با دیوار برشی
  17. اجرای آببندی در گیلان و مازندران
  18. اجرای آببندی استخر در گیلان و مازندران
  19. اجرای آببندی در مازندران
  20. اجرای آببندی در گیلان
  21. 09120215547
  22. مهندس شهاب فلاح چای



توجه :هزینه انجام خدمات در همه نقاط گیلان ومازندران یکسان است

اجرای مقاوم سازی ، مقاوم سازی ، مقاوم سازی در گیلان ، مقاوم سازی ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد در گیلان ، اجرا مقاوم ساری در مازندران ، اجرای کاشت میلگرد
کاشت میلگرد ، مقاوم سازی گیلان ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میله گرد ، کاشت میلگرد ، میلگرد ، میلگرد، مشاور EPC ، کاشت میلگرد ، میله گرد ، میلگرد ، کاشت بولت ، بولت رزوه دار ، رزوه دار، کاشت میگرد ، کاشت میلگرد ، میلگرد ، میلگرد ، بولت ، بولت ، میلگرد ، کاشت میلگرد ، FRP ، مقاوم سازی در مازندران ، کاشت میلگرد مازندران ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد در مازندران ، کاشت میلگرد ، کاشت بولت ، بولت ، مقاوم سازی در مازندران ، مازندران ، رامسر ، بهشهر ، چالوس ، چالوس ، نوشهر ، آمل ، بابل ، چالوس ، نوشهر ، بهشر ، چابکسر ، رودسر ، چالوس ، چالوس ، رودسر ، رامسر ، رامسر ، مقاوم سازی در رامسر ، کاشت میلگرد در رامسر ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد ، کاشت میله گرد ، کاشت میله گرد ، کاشت بولت ، شرکت مشاور EPC ، بولت ، مواد شیمیایی بتن ، مواد شیمیایی بتن ، گروت ، گروت مواد شیمیایی ، گروت ، فوق روان کننده ، روان کننده بتن ، روان کننده ، ضد یخ ، ضدیخ ، گروت ، ژل میکروسیلیس ، ژل میکرو سیلیکا ، پود آببندی ، پودر آببندی ، پودر آببند ، آببندی مخازن ، آببندی استخر در مازندران ، کاشت میلگرد ، اجرای مقاوم سازی در گیلان ، مقاوم سازی در گیلان ، مقاوم سازی ، مقاوم سازی در برابر زلزله ، بهسازی لرزه ای در گیلان ، مقاوم سازی ،  مقاوم سازی در گیلان ، مقاوم سازی در مازندران ، آببندی گروت اپوکسی ، اپوکسی در گیلان  مقاوم سازی در یزد مقاوم سازی در اصفهان مقاوم سازی در قزوین مقاوم سازی در تهران مقاوم سازی ساختمان مقاوم سازی ،  روش های مقاوم سازی مقاوم سازی در مشهد مقاوم سازی در البرز مقاوم سازی در نوشهر مقاوم سازی در بندرعباس ، مقاوم سازی در اهواز ، مقاوم سازی در آذربایجان شرقی ، مقاوم سازی در آذربایجان غربی ، مقاوم سازی در البرز ، مقاوم سازی در چالوس ، مقاوم سازی در بهشهر ، کاشت میلگرد در یزد کاشت میلگرد در مشهد کاشت میلگرد در کرج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۰۰
ش.م

نحوه اجرای بازشو کوچک و بزرگ در سقف تیرچه بلوک



طبق صفحه 65 نشریه 543 (سال 90):


در صورتی که عرض سوراخ از فاصله بین دو تیرچه مجاور کوچکتر باشد، کافی است که پیش از بتن ریزی دال بالایی، در محل سوراخ جعبه چوبی قرار داده  و دور آن بتن ریخته شود و پس از گرفتن بتن، قالب را خارج نمایند.

چنانچه عرض سوراخ از فاصله بین دو تیرچه بیشتر باشد (مطابق شکل 3-19) تیرچه های مجاور آن را به صورت مضاعف اجرا کرده و لبه های بازشو را به وسیله تیرچه های کوتاهتر و آرماتور تقویتی می پوشانند.

[تصویر:  1449654344.png]

سرانجام در صورتی که مقطع مرکب تیرچه های مضاعف برای تحمل بارگذاری مربوط ضعیف باشد، به وسیله تیرهای کمکی که به تیرهای اصلی تکیه داشته باشند، محل بازشو مطابق (شکل 3-20) تعبیه می گردد.
[تصویر:  1486962382.png]

جلوگیری از آب در چاله آسانسور

کاشت میلگرد در گیلان

کاشت میلگرد با قیمت مناست

آببندی نما

چاله آسانسور

کاشت انکر بولت

کاشت شمیایی

کاشت مکانیکی

آببندی استخر

فروش نفوذگر در گیلان و مازندران

فروش آنی گیر در گیلان و مازندران

فروش مواد ترمیمی در گیلان و مازندران

فروش کتراک در گیلان و مازندران

فروش واتراستاپ در گیلان و مازندران

فروش گروت در گیلان و مازندران

فروش عایق بی رنگ آلمانی

فروش عایق امولوسیونی

فروش عایق پلیمری

فروش چسب بتن

فروش چسب سنگ

فروش چسب کاشت میلگرد

فروش انواع چسب کاشت

فروش مواد آببند

فروش مواد آبگریز

فروش واتراستاپ هیدروفیلی

فروش پلی یورتان

فروش پلی یورتان ترک

فروش پلی اورتان

فروش پلی یورتان شومبرگ

فروش عایق شومبرگ

فروش مواد شیمیایی بتن

 

کاشت میلگرد در لاهیجان ، کاشت میلگرد در تالش

کاشت میلگرد در طالش ، کاشت میلگرد در رشت

کاشت میلگرد در رشت  ،کاشت میلگرد در گیلان

کاشت میلگرد در آستانه ، کاشت میلگرد در بندرانزلی

کاشت میلگرد در انزلی ، کاشت میلگرد در لنگرود

کاشت میلگرد در فومن ، کاشت میلگرد در صومعه سرا

کاشت میلگرد در رامسر ، کاشت میلگرد در تنکابن

کاشت میلگرد در کوچصفهان ، کاشت میلگرد در رودسر

کاشت میلگرد در  چابکسر ، کاشت میلگرد در سرولات

کاشت میلگرد در رودبار کاشت میلگرد در لوشان

کاشت میلگرد در طارم کاشت میلگرد در لولمان

مهندس شهاب فلاح چای

09120215547
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۳
ش.م

مقابله با خوردگی بتن


مسأله خوردگی فولاد در بتن از معضلات عمده کشورهای مختلف جهان است. این مسأله حتی در کشورهای پیشرفته همچون آمریکا، کانادا، ژاپن و بعضی کشورهای اروپایی هزینه های زیادی را برای تعمیر آنها به دنبال داشته است. به عنوان مثال درگزارش های اخیر بررسی پل ها در امریکا حدود 140،000 پل مسأله داشته اند. این مسأله در کشورهای در حال توسعه و در کشورهای حاشیه خلیج فارس بسیار شدیدتر بوده و سازه های بتنی زیادی در زمانی نه چندان طولانی دچار خوردگی و خرابی گشته اند. بررسی ها در این مناطق نشان می دهد که اگر مصالح مناسب انتخاب گردد، بتن با مشخصات فنی ویژه این مناطق طرح گردد، در اجرای بتن از افراد کاردان استفاده شود و سرانجام اگر عمل آوری کافی ومناسب اعمال شود، بسیاری از مسائل بتن بر طرف خواهد گشت. به هرحال برای پیشگیری در سال های اخیر روش ها و موادی توصیه و به کار گرفته شده است که تا حدی جوابگوی مسأله بوده است.

استفاده از آرماتورهای ضدزنگ و نیز آرماتورهای با الیاف پلاستیکیfrp یکی از این روش ها است که به علت گرانی آن هنوز کاملا توسعه نیافته است. به علاوه عملکرد دراز مدت این مواد باید پس از تحقیقات روشن گردد.

از روش های دیگر کاربرد حفاظت کاتدیک در بتن می باشد با استفاده از جریان معکوس با آند قربانی شونده می توان محافظت خوبی برای آرماتورها ایجاد نمود. این روش نیاز به مراقبت دائم دارد ونسبتا پرخرج است ولی روش مطمئنی می باشد.

برای محافظت آمارتور در مقابل خوردگی، چند سالی است که از آرماتور با پوشش اپوکسی استفاده می شود. تاریخچه مصرف این آرماتورها بویژه در محیط های خورنده نشان می دهد که در بعضی موارد این روش موفق و در پاره ای نا موفق بوده است. به هرحال اگر پوشش سالم بکار گرفته شود با این روش می توان حدود 10 تا 15 سال خوردگی را عقب انداخت.

استفاده از ممانعت کننده ها و بازدارنده های خوردگی بتن نیز به دو دهه اخیر برمی گردد. مصرف بعضی از این مواد همچون نیترات کلسیم و نیترات سدیم جنبه تجارتی یافته است. به هر حال عملکرد این مواد در تاخیر انداختن خوردگی در تحقیقات آزمایشگاهی و نیز در محیط های واقعی مناسب بوده است. بازدارنده های دیگری از نوع آندی و کاتدی مورد آزمایش قرار گرفته اند ولی دلیل گرانی زیاد هنوز کاربرد صنعتی پیدا نکرده اند.

برای محافظت بیشتر آرماتور و کم کردن نفوذپذیری پوشش های مختلف سطحی نیز روی بتن آزمایش و به کار گرفته شده است. این پوشش ها که اغلب پایه سیمانی و یا رزینی دارند با دقت روی سطح بتن اعمال می گردند. عملکرد دوام این پوشش به شرایط محیطی وابسته بوده و در بعضی محیط ها عمر کوتاهی داشته و نیاز به تجدید پوشش بوده است. روی هم رفته پوشش های با پایه سیمانی هم ارزانتر بوده و هم به علت سازگاری با بتن پایه پیوستگی و دوام بهتری در محیط های خورنده و گرم نشان می دهند.

با پیشرفت روزافرون انقلاب تکنولوژیک به ویژه در تولید بتن های خاص برای مناطق و شرایط خاص می توان از این بتن ها در ساخت وسازهای آینده استفاده نمود. دانش استفاده صحیح از مصالح، اجرای مناسب و عمل آوری کافی می تواند به دوام بتن ها در مناطق خاص بیفزاید. تحقیفات گسترده و دامنه داری برای بررسی دوام بتن های خاص در شرایط ویژه و در دراز مدت بایستی برنامه ریزی و به صورت جهانی به اجرا گذاشته شود.

منبع : http://daneshnameh.roshd.ir

کاشت میلگرد در لاهیجان ، کاشت میلگرد در تالش

کاشت میلگرد در طالش ، کاشت میلگرد در رشت

کاشت میلگرد در رشت  ،کاشت میلگرد در گیلان

کاشت میلگرد در آستانه ، کاشت میلگرد در بندرانزلی

کاشت میلگرد در انزلی ، کاشت میلگرد در لنگرود

کاشت میلگرد در فومن ، کاشت میلگرد در صومعه سرا

کاشت میلگرد در رامسر ، کاشت میلگرد در تنکابن

کاشت میلگرد در کوچصفهان ، کاشت میلگرد در رودسر

کاشت میلگرد در  چابکسر ، کاشت میلگرد در سرولات

کاشت میلگرد در رودبار کاشت میلگرد در لوشان

کاشت میلگرد در طارم کاشت میلگرد در لولمان

مهندس شهاب فلاح چای

ترمیم بتن آسیب دیده

09120215547
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۰
ش.م
روش های پوشش دهی پیچ بر اساس ASTM: ممکن است پس از ساخت، پیچ ها برای جلوگیری از خوردگی پوشش دهی شوند. روش های پوشش دهی عبارتند از:


الف- پوشش گالوانیزه ی سرد یا الکترولیز
ب- پوشش گالوانیزه ی مکانیکی (که در ایران کمتر تکنولوژی آن وجود دارد).
پ- پوشش گالوانیزه ی گرم یا غوطه وری گرم
ت- پوشش غیر گالوانیزه یا رنگی


آیین نامه ی ASTM به طور اکید توصیه می کند که برای پیچ های رده ی 10.9 از هیچ پوشش فلزی استفاده نشود، چرا که امکان به وجود آمدن ترک های هیدروژنی در پیچ وجود خواهد داشت.

مقاوم سازی با الیاف Frp

آب بندی نما ساختمان

آب بندی بام های تهرانی

کاشت میلگرد

اجرای میکروپایل
ترمیم خوردگی
ترمیم بتن آسیب دیده
ترمیم بتن

مقاوم سازی

 

اجرای انواع واتر استاپ و واتر پروف های بتن
آببندی استخر در گیلان و مازندران
اجرای گروت های پایه سیمانی و اپوکسی
انواع چسب بتن ، چسب کاشی خمیری ، چسب سرامیک پودری
ضد یخ ها
افزودنی های بتن (انواع روان کننده و فوق روان کننده بتن ودیرگیر کننده و زودگیر کننده ها )
پوششهای محافظتی ( انواع ترمیم کننده بتن ، کیورینگ و … )
ماستیک ها
فروش انواع اسپیسر در استان گیلان و مازندران
تولیدات خاص ساختمانی (کتراک ، روغن قالب و…)
آببندی تخصص ماست
عایق بی رنگ نما
عایق ساختمان
اجرا واتر استاپ
کاشت میلگرد
عایق سقف تهرانی
مقاوم سازی سازه تتخصص ماست

مهندس شهاب فلاح چای
09120215547

شماره تماس :09120215547


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۵۷
ش.م